strona główna
unicef
erasmus
godło
BIP
Dziś mamy: czwartek 2025-11-06 , imieniny: Arletty, Feliksa, Leonarda
PlanyAktualnościDokumenty szkolneProgramy i podręcznikiPsycholog, Pedagog, Pedagog SpecjalnyEgzaminy i sprawdziany
date: 2025-11-06 00:54:02
error: E_USER_ERROR
description:
SET SESSION sql_mode = 'NO_UNSIGNED_SUBTRACTION,NO_AUTO_CREATE_USER';, ## Variable 'sql_mode' can't be set to the value of 'NO_AUTO_CREATE_USER' ##
place: /home/zs8/domains/zs8.hosting.torman.pl/public_html/app/sql.php
line: 360

Zapraszamy do udziału w konkursie INFORMATYCZNYM!

!!! ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU

W

I OGÓLNOPOLSKIM SZKOLNYM KONKURSIE ANIMACJI KOMPUTEROWEJ !!!

 

https://animacjawszkole.edu.pl/

ZASADY KONKURSU

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu animacji komputerowej o przygodzie ludzika - patyczaka, w której pojawi się element matematyki (np. zastosowanie wzoru, pojęć matematycznych, nazwisk związanych z matematyką, jednostek, pojawienie się motywu obliczania/odliczania/zliczania/przeliczania/wyliczania itp.).

Praca powinna kończyć się pytaniem do widza: "Gdzie ta MATMA?".

Prace konkursowe powinny zawierać dowolną przygodę zaprezentowaną w postaci animacji komputerowej wykonanej w programie Pivot Animator w dowolnej jego wersji.

TERMIN:

UCZNIOWIE ZGŁASZAJĄ CHĘĆ UDZIAŁU W KONKURSIE DO 11.12.2024 r. w sali 319 u p. K. Torlińskiej

ZGODA RODZICÓW NA UDZIAŁ W KONKURSIE

REGULAMIN

 

 

BIPBasenGaleriaPlan lekcjiSport